Használd Novitaxos azonosítódat

A Novitaxnál folyamatosan fejlesztjük az ügyfélszolgálatot, hogy ezzel is segítsük az ügyfeleink munkáját. Ennek részeként egységesen és dedikáltan kezdtük el kezelni az ügyfélszolgálati feladatokat, amelynek része, hogy minden ügyfelünket azonosítjuk már a bejelentkezéskor. Erre amiatt is szükség lett, mivel az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy egyre többször hívják az ügyfélszolgálatunkat nem Novitax ügyfelek is, így ezzel rontva az ügyfelek kiszolgálását, az ügyfélszolgálat elérhetőségét.

Ezért arra kérünk, ha telefonon hívsz bennünket, készülj fel, hogy az ügyfélszolgálati munkatársunknak meg tudd adni Novitaxos azonosítódat, amelyet le tudsz olvasni a WINTAX program fő menüjéből (az a legjobb, ha kérdés nélkül bemondod a számot).

Azt is kérjük, hogy amennyiben e-mailben keresel meg bennünket, abban is tüntesd fel ezt a kódot, hogy tudjunk neked válaszolni!

Ezzel a kis változással tovább tudjuk javítani a hatékonyságunkat, és sokkal könnyebben tudunk neked is segíteni, amikor hozzánk fordulsz.

Köszönettel és üdvözlettel:
Novitax