Segítsük egymás munkáját!

Először is köszönjük, hogy ebben a nehéz időszakban, amelynek a végét egyelőre nem látjuk, aktívan élnek a megmaradt, elektronikus levelezési formával. Valamennyien tudjuk, hogy ez nem helyettesítheti a személyes, vagy a szóbeli kommunikációt, sajnos most csak ez a lehetőség maradt.

Ahhoz, hogy együttműködésünk hatékonyabb legyen, az eddigi tapasztalatok alapján próbálják meg konkrétabban megfogalmazni problémájukat. A következőkre gondolunk:

Pontosan jelöljék meg, hogy melyik program, melyik menüpontjához, azon belül melyik képernyőhöz van észrevételük (kimutatás esetén melyik menüpontból indították a kimutatást és milyen szűrési paraméterekkel).

Időrendi sorrendben írják le, hogy milyen lépésekkel jutottak el a problémához.

Gondoljanak arra, hogy Önök vannak a másik oldalon, és próbáljanak úgy fogalmazni, hogy abból derüljön ki, hogy mit szeretnének, adjanak annyi információt, hogy ne kelljen több forduló a probléma megértéséhez. Így több idő marad más ügyfelek leveleinek intézésérre, és az Önök idejét sem raboljuk feleslegesen.

Ha van módjukban, csatoljanak képet, bonyolultabb esetben (vagy ha a munkatársak kérik) csatoljanak adatállományt is a levelükhöz.

Remélve, hogy egyszer majd helyre áll a világ, üdvözlettel:
NOVITAX Kft.